Nu kan du felanmäla på vår webb
Om du upptäcker ett fel i din lägenhet kan du nu snabbt och smidigt och när som helst under dygnet, göra en felanmälan på vår webb. Logga bara in på Mina sidor. Enkelt och smidigt!
Så gör du en felanmälan
Börja med att logga in på Mina sidor och klicka sedan på Felanmälan.
Tänk på att beskriva problemet så detaljerat som möjligt och bifoga gärna en bild eller ett filmklipp också, det kan underlätta för oss. När du skickat felanmälan får din kvartersvärd ett meddelande. Beroende på fel åtgärdas det av vår egen personal eller av någon av våra entreprenörer.
Om du klickar i att vi får gå in med huvudnyckel kommer vi att göra det. När vi har varit hos dig och åtgärdat felet lämnar vi en lapp med information.
Vid akuta fel – gör så här
Vid akuta fel på vardagar under kontorstid rekommenderar vi att du ringer din kvartersvärd direkt istället för att göra en felanmälan på webben.
Vid allvarliga problem på kvällar och helger kan du ringa fastighetsjouren på 090-14 26 10. Allvarliga och akuta problem kan till exempel vara att du låser dig ute, att ett fönster går sönder eller att det står vatten i källaren. Vid brand, olyckor, inbrott och liknande ringer du som vanligt larmnumret 112.