Anpassa textstorlek
A A A
24 januari 2013

Nu kan du chatta med vårt kundcenter!

Vi på Bostaden tycker det är viktigt att du som hyresgäst och bostadssökande kan nå oss via många olika kontaktvägar och att du får möjlighet att välja den som passar just dig bäst. Från och med idag erbjuder vi dig därför möjligheten att live-chatta med vårt kundcenter.

I chatten kommer du att snabbt och enkelt kunna få hjälp med frågor om ditt bostadssökande eller boende. De frågor du ställer till oss kommer bara att kunna läsas av handläggaren som svarar på din fråga och av dig och syns inte för andra på webben. Självklart kan du fortfarande kontakta oss via telefon, mejl eller genom att besöka oss, om du hellre vill det.

Öppen alla vardagar fram till 15

Chatten kommer att vara öppen vardagar klockan 10.30–12.00 och 13.00–15.00 men öppettiderna kan variera något och till exempel kan chatten vara tillfälligt stängd då många försöker att komma i kontakt med oss. Men då når du oss som vanligt på telefon, mejl eller genom att besöka vårt Kundcenter.

Vi ser det här som ett sätt att förbättra vår service till dig.

Varmt välkommen att chatta med oss!