Anpassa textstorlek
A A A
26 oktober 2012

Förtydligande om Bostadens kundundersökning

Med anledning av en felaktighet i vår kundtidning Hej! har det uppstått en del frågor om kundundersökningen. Vi ber om ursäkt för det och väljer därför att gå ut med ett förtydligande.

Vi vill börja med att tacka dig som har besvarat kundundersökningen, det är till stor hjälp för oss i vårt arbete med att bli en bättre hyresvärd för dig som hyresgäst och bostadssökande.

I vår kundtidning som skickades ut i början av oktober fanns det en notis om kundundersökningen och i den stod felaktigt att alla som inte har någon e-postadress skulle få kundundersökningen skickad till sig via post. Det stämmer tyvärr inte. Pappersenkäten skickades automatiskt ut med posten endast till dig som är över 65. Alla andra som inte har någon e-postadress var tvungna att höra av sig till vårt kundcenter senast 22 oktober för att få den hemskickad med posten. Vi beklagar otydligheten kring detta.

För dig som inte har fått någon länk till kundundersökningen

Vi har tyvärr inte möjlighet att skicka ut någon ny länk till dig efter 22 oktober och hoppas att du har överseende med detta. Kundundersökningen skickas ut varje år och du som inte har besvarat den i år får en ny chans nästa år.

Frågor eller funderingar?

Varmt välkommen att höra av dig till kommunikations- och marknadschef hanna.olsson@bostaden.umea.se