Tillfällig flytt av vår receptionTillfällig flytt av vår reception
Anpassa textstorlek
A A A

Boka tvättid via webben

 

Du som bor i ett område med webbaserat bokningssystem kan boka tvättider via vår webb, oavsett vilken internetleverantör du har.

Har du tillgång till vårt webbaserade bokningssystem finns en länk till höger på din personliga sida: "Boka tvättid". Klicka på länken så kommer du till bokningssidan. Har du inte denna länk på din personliga sida har huset du bor i manuell bokning.

Om du har frågor om hur det fungerar i just ditt hus kan du alltid kontakta din kvartersvärd.

 

Så bokar du

1. Logga in på din personliga sida.

2. Klicka sedan på ”Boka tvättid”. Observera att du måste ha ett hyresavtal hos oss samt inloggningsuppgifter till din personliga sida för att kunna använda tjänsten. 

Har två hyresgäster signerat hyresavtalet kan bara den första avtalsinnehavaren boka tvättstugan via webben. 

Du har möjlighet att boka upp till åtta tvättpass per månad. Kom ihåg att även bokade men inte nyttjade pass räknas in i denna kvot. Bokningsportalerna/tavlorna som är placerade utanför tvättstugorna fungerar precis som tidigare.

 

Frågor eller funderingar?

Välkommen att kontakta din kvartersvärd.

Kontakt

Kundcenter

Mejla: Kundcenter
Ring: 090-17 77 00

Växel

Ring: 090-17 75 00

Kvartersvärdar

Kontaktlista

Adress

Besök: Östra Kyrkogatan 2,
Moritzska gården
Post: Box 244, 901 06 Umeå

Telefontider:

Måndag–fredag 9.00–15.00

Besökstider:

Måndag–torsdag 9.00–16.30
Fredag 9.00–15.00
Lunchstängt 12–13

Journummer:

Vid allvarliga fel som inträffar efter kontorstid eller under helger ring 090-14 26 10.
Vid brand, olyckor eller inbrott ring 112.